.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخاذى با لباس زنانه در سوادكوه
چند زورگيرى که يکى از آنها لباس زنانه بر تن داشت، در شهرستان سوادكوه اقدام به اخاذى از رانندگان مى نمودند، از سوى پليس دستگير شدند.

چند زورگيرى که يکى از آنها لباس زنانه بر تن داشت، در شهرستان سوادكوه اقدام به اخاذى از رانندگان مى نمودند، از سوى پليس دستگير شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رسانى پليس، در پى كسب خبرى از طريق سيستم 110 شهرستان "سوادكوه" مبنى بر اخاذى چند مرد ناشناس كه يكى از آنها لباس زنانه برتن دارد در حوالى 300 مترى پل 7 تن، ماموران انتظامى شهرستان سوادكوه سريعاً به محل اعزام و اقدامات وسيع خود را آغاز کردند.

اين گزارش حاكى است، ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند چند نفر ضمن مسدود نمودن جاده، يکدستگاه خودرو پيکان سفيد رنگ را متوقف کرده و در حال زورگيرى از راننده خودرو هستند، كه به محض مشاهده مامورين گشت کلانترى به جنگلهاى حاشيه جاده متوارى شدند.

ماموران نيز سريعاً وارد عمل شده و با تعقيب و گريز موفق به دستگيرى يک نفر از آنان به نام "عماد – ح" اهل و ساکن قائمشهر شدند.

طبق اظهارات متهم، وى با همدستى حدود 9 نفر با هويت معلوم که همگى اهل و ساکن قائمشهر مى باشند با برنامه ريزى قبلى جلوى چند دستگاه خودرو را جهت اخاذى و زورگيرى گرفته و تاکنون 200هزارتومان اخاذى کرده اند که در اين خصوص ضمن هماهنگى با مقام قضائي، اقدامات جهت شناسائى و دستگيرى ديگر متهمان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.